21 Ekim 2013 Pazartesi

KURU HAVAYA KARŞI ÖNLEM


Dokuz günlük bayram tatili bitti, herşey tekrar normale dönüyor. Umarım hepiniz bayramı gerçekten bayram gibi yaşadınız, biraz yorucu ama daha çok keyifli günleriniz oldu. 
Darısı bundan sonraki bayramlara, sağlıkla, huzurla, bütün sevdiklerinizle bir arada nice güzel bayramlar olsun! 

Havalar soğudu, kaloriferler yanmaya başladı. Oluşan kuru hava herkes için ama benim gibi astım hastaları için biraz daha fazla zararlı olduğundan önlem almak şart. 
İnternette gördüğüm değerlendirme ve dönüşüm işlerinden esinlenerek kendim yapmaya karar verdim. Biten bulaşık deterjanı kabını gözüme kestirdim. Radyatörün yan tarafındaki vidalı kısma asılabilecek şekilde önce üzerini kalemle çizdim, sonra da kestim. Pekala da oldu bence, sizce ?

Bunlar da esin kaynağım olan, internette rastladığım deterjan ve şampuan ambalajlarından yapılmış değerlendirmeler. Demek ki meraklı ve dikkatli gözle bakınca şampuan kabından matruşka bile çıkabiliyormuş !


 

18 yorum:

  1. Seninki çok zarif olmuş..Hem çok gerekiyor gerçekten de kışın, hem de hoş olmuş, basit bir şey gibi durmamış, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Elif' çiğim. Hem bir ihtiyacı karşıladım hem de bu kaplar nasıl kesiliyor merak ediyordum, kolay mı zor mu... Düzgün kesmek çok kolay değilmiş, epey itina istiyormuş, anladım.

      Sil
  2. Oo maşallah :D
    Olmul pekala güzel de olmuş. Hem işlevsel hem tedavi özelliği var; bir bulaşık deterjanı kabı bundan daha büyük misyon üstlenebilir mi?

    Bayramınız umarım iyi geçmiştir.

    İçten sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha, bu da benim Zihni Sinir projelerimden biri :D

      Bayramda çocuklar geldi, ev şenlendi ama her güzel şey gibi o da bitti. Evli evine, köylü köyüne herkes dağıldı yine.
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Gerçekten de sizin yaptığınız çok daha güzel.Sade ve zarif.Sadeliği severim.Elinize sağlık
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deterjan kabının şeffaf oluşu beni cezbetti zaten, göze batmasın istedim. Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. canim ellerine saglik muhtesem olmus gercektende her eve lazim bunlardan sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Muhteşem " kelimesi bir tık ! fazla olmuş ama iyi geldi, çok sağ olasın :))

      Sil
  5. Gayet düzgün kesmişsiniz. Maket bıçağı mı kullandınız, ben de yapacağım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Evet, daha çok maket bıçağı kullandım. Bazı yerlerde makasla da müdahale etmem gerekti. Size de kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  7. ben de kışları Eskişehir'in soğuk ve kuru havasından dolayı çok sıkıntı çekerim Nowa Hanım... Havayı nemlendirmek şart oluyor kesinlikle...bir tas koyardım odalara ama bu kesinlikle çok daha yaratıcı ve iyi bir çözüm olmuş, ben de en kısa zamanda bir tane yapayım:))) teşekkür ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melis'çiğim ben de tas v.b kaplar koyardım ama arasıra deviriyordum... her taraf su oluyordu :) Biraz da bu sebeple böyle yandan asılan bir kap yapmak istedim.
      Nem ihtiyacını ihmal etmemek lazım gerçekten.

      Sil
  8. Merhaba ne güzel paylaşımlar bunlar, bu tarz paylaşımlara bayılıyorum biliyorsunuz, hepimizin evinde bu tarz atık gibi görünen işe yarayacak parça var aslında harikalar:)) Kesinlikle esin verici.. Teşekkürler. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyaçtan Handan Hanımcığım :)) Ambalajlar çöpe gitmeden önce bir defa daha işe yarasınlar :)

      Sil
  9. Ne kadar güzel paylaşımlar, hepsi birbirinden değerli geri dönüşüm fikirleri, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmayı düşünenler için fikir olsun istedim. Beğeninizi ifade ettiğiniz için teşekkürler.

      Sil
  10. güzel olmuş güzelliğinden ziyade işlevi çok önemli.diğerleride harika paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce işlev önemli burada ve mümkün olduğunca görünmezlik... Teşekkürler.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.